Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Ανανέωσε ο ΜΠΑΡΜΠΑΣ με την ομάδα μας.

Πηγή:  http://aoposeidon-handball-a2.blogspot.gr/ 

Ανανέωσε με την ομάδα μας ο Γιώργος Μπάρμπας. Ο έμπειρος τερματοφύλακας ανανέωσε την συνεργασία του με την ομάδα μας για μια ακόμη χρονιά. Η συμφωνία επήλθε αμέσως δείχνοντας το καλό κλίμα και την αμοιβαία εμπιστοσύνη που νιώθουμε όλοι μας.
Η δήλωση του Μπάρμπα μετά την ανανέωση ήταν: Μένω σε μια ομάδα που με έχει αγκαλιάσει και μου έχει δείξει ότι με εμπιστεύεται. Ταυτόχρονα τηρεί και τις δεσμεύσεις της απέναντι στην συμφωνίες μας. Ευχαριστώ το ΔΣ του Ποσειδώνα Λουτρακίου που μου έκανε την τιμητική πρόταση ανανέωσης.Ευχαριστώ τον Κο Παλαιολόγο, τον Κο Τυφτικίδη και τον Κο Μπεκιάρη.
Η εμπειρία μου στην μεγάλη κατηγορία μου επιβάλει να καλέσω και εγώ από την δική μου πλευρά τον κόσμο να στηρίξει την ομάδα με την παρουσία τους.
Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ.
Ο Έφορος Κος Παλαιολόγος αναφέρθηκε στην ανανέωση:
Ο Μπάρμπας με το ήθος του και την αγωνιστική του παρουσία μας έχει αποδείξει ότι μπορεί να είναι μέλος της οικογένειας του Ποσειδώνα Λουτρακίου. Ήταν ένας από τους βασικούς πυλώνες της ανόδου της ομάδας μας στην Α1 Εθνική Κατηγορία.
Τον ευχαριστούμε πολύ για την ανανέωση και ελπίζουμε σε καλύτερες ημέρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου